יום שישי, 1 בנובמבר 2013

מה החשיבות בשימוש בחברת הובלה שעוברים דירה?

אריזת תכולת הדירה והשינוע שלה דורשים מיומנות רבה. בכל בית קיימים חפצים שבירים, או רהיטים שיש צורך לפרקם ולבנותם שוב בדירה החדשה. גם רהיטים המועברים בשלמותם עשויים להינזק ולהיפגם במהלך ההעברה. משום כך, חשוב לבחור בחברת הובלה מקצועית ומיומנת עליה תוכלו לסמוך כי תוביל את תכולת הדירה בשלום. אנו בהובלות ג'וניור מציעים שירות הובלה מקיף, כולל אריזה, פירוקים והרכבות. הצוות המיומן שלנו יבטיח לכם מעבור פשוט, קל ונוח.
לפרטים נוספים לחצו כאן 

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אריזת דירה יכולה להתבצע על ידי כל אחד וישנם דברים אישיים שלפעמים עדיף שבעל הבית יארוז וידע לאן הציוד הולך בבית החדש ולא חברת ההובלה.
    כמובן שאריזת הציוד הכבד והשביר צריך להארז על ידי המובילים בלבד מפני שהם ידעו איך לארוז את הציוד ככה שיתאים למשאית ובסופו של דבר הכל יכנס בפעם אחת במקום לארוז ואז לראות שדברים נשארים ולעשות עוד נגלה או לארוז מחדש.
    כמובן שאריזה בעזרת חברת ההובלה עדיפה מפני שלהם יש ציוד אריזה טוב יותר ויהיה להם קל יותר להבטיח את שלמות הציוד במצב שהם אורזים אותו.
    דבר מאוד חשוב שלמדתי במהלך חיי בקשר למעבר דירה זה לבדוק שרצפת המשאית מכוסה במשטחי עץ או קרטונים על מנת שימנעו מעבר של מים מרצפת המשאית לאריזות קרטון אשר מצויות עליה. לצערי במהלך מעבר דירה בחורף לא שמתי לב לכך ונפגע לי ציוד רב כתוצאה ממים שהגיעו אל הארגזים וחדרו לציוד (ספרים, עבודות).

    השבמחק