יום רביעי, 3 במאי 2017

5 כללי ברזל למעבר דירה חלק

הסוגיה של מעבר דירה מטרידה גברים, נשים, צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם. אף אחד לא אוהב לזוז מאזור הנוחות שלו ומעבר דירה הוא חלק מתהליך ארוך שדורש השקעה של זמן ומשאבים, אבל לפעמים אין ברירה. אז איך עושים זאת בצורה חלקה? הנה 5 כללי ברזל משמעותיים:

1. בוחרים חברת הובלות מקומית
תמיד כדאי לבחור חברת הובלות מקומית שמעניקה את השירות באזור שבו נמצאת הדירה. כך ניתן למנוע עיכובים מיותרים ולהבטיח היכרות של החברה עם הכתובות והרחובות. במידה ואתם גרים באזור הקריות, תוכלו למצוא שירותי הובלות בחיפה ולהגיע ליום המעבר בראש שקט.

2. משווים מחירים
חיסכון בהוצאות על מעבר דירה מתחיל בהשוואה מסודרת בין המחירים. נצלו את המידע המופיע באתרי האינטרנט ונסו להבין כמה אמור לעלות המעבר. כך תיערכו בצורה נכונה מבחינת התקציב ולא תצטרכו להתמודד עם הפתעות לא נעימות.

3. אורזים מוקדם
אל תחכו לרגע האחרון כדי לארוז את הציוד והרכוש. התחילו מוקדם באריזות ונצלו את הזמן שנותר כדי לסמן את הארגזים. בקשו מנציגי חברת הובלות בחיפה או בכל מקום אחר בארץ לפזר את הארגזים לפי הסימון ומנעו מעצמכם עומס בעת הפריקה וההתארגנות מחדש.

4. לוקחים חופש מהלימודים והעבודה
מעבר דירה יפגע בצורה כזו או אחרת בשגרה שלכם ואין דרך להימנע מכך. הטעות הנפוצה היא לנסות לשלב את המעבר יחד עם הלימודים והעבודה, בעוד בפועל מדובר על סיוט מתמשך שיגזול מכם את כל האנרגיות. תאמו כמה ימים של חופש ותוכלו לבצע את המעבר במהירות וביעילות. חוץ מזה, זה גם ישתלם לכם מבחינה כלכלית.

5. מבקשים עזרה

רק מעטים יכולים לעבור דירה לבד ובלי עזרה מאנשים אחרים. חוץ מסטודנטים שאין להם הרבה ציוד ורוצים לעבור מהבית של ההורים לדירה שכורה, סביר להניח שכל השאר יצטרכו עזרה חיצונית. אפשר לבקש עזרה מחברים, קרובים ובני משפחה ולשכנע גם שכנים או קולגות לתת יד באריזה. בקשת עזרה היא פעולה לגיטימית לחלוטין במעבר דירה ורוב הסיכויים שתקבלו תשובה חיובית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה