יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

הכל על מעבר דירה בחיפה

כך עוברים דירה בימינו
מעבר דירה הוא מעבר מאוד מסובך שיכול להיות מייגע מאוד בעיקר למשפחות עם ילדים. מעבר דירה מצריך אריזה של כל הציוד והעברה בטוחה שלו וכאן המקום לפנות לחברת הובלות מקצועית. חברת הובלות גובה מחירים מתאימים ביותר לפי כמות הפריטים ומציגה שירותים נוספים שיקלו על המעבר. בהובלות דירה ניתן להעביר דירות גדולות מאוד וגם דירות קטנות שכוללות מספר קטן מאוד של פריטים. הובלות קטנות בחיפה, בקריות ובעוד מקומות באזור הצפון נותנות לכולם את האפשרות להעביר את החפצים שלהם בבטיחות עד ליעד החדש.


image

למי הובלות קטנות יכולות להיות שימושיות?
·         הובלות קטנות הם הובלות של מספר פריטים קטן יחסית לדירה שלמה. כאשר מובילים דירה שלמה בדרך כלל דירה סטנדרטית של ארבעה או חמישה חדרים חייבת להיעזר במשאית אחת לפחות. דירות קטנות יותר שמתאימות בדרך כלל לזוגות צעירים בתחילת חיי המשפחה שלהם או דירות סטודיו לא צריכות משאית שלמה ולכן שירותים של הובלות קטנות יהיו שימושיים מאוד. בעזרת הובלות קטנות בחיפה וסביבה מקבלים מחירים משתלמים ביותר עבור הפריטים שמובלים ולא צריך למלא משאית שלמה כדי להעביר את התכולה בשלום.
·         הובלות קטנות בחיפה נקראות גם הובלות סטודנטים. סטודנטים רבים חיים בדירות עם שותפים וצריכים להעביר כל מיני פריטים ממקום למקום. הובלה של מערכות ישיבה, שולחנות עבודה, כורסאות וגם כלי נגינה הן הובלות שלא מצריכות משאית מה שגורם לאנשים רבים להימנע מהובלות ולנסות להוביל את הפריטים באופן עצמאי. הובלה כזו יכולה להיות מסוכנת לציוד שיכול להיהרס באריזה לא נכונה ובטלטולים במהלך הנסיעה והובלות קטנות פותרות את הבעיה.
מעבר דירה בחיפה ללא תקלות
מעביר של דירה קטנה בחיפה גם הוא נחשב להובלה קטנה בחלק מהמקרים בהתאם לכמות הציוד. מעבר דירה קטנה מציע לכם בדיוק את אותם השירותים כמו כל מעבר דירה אחר, כולל שירותי פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי אריזה לכל סוגי האריזה הנחוצים ושירותי אחסנה במידת הצורך. כל השירותים הללו הופכים את מעבר הדירה למעבר חלק ונקי מתקלות וכך התקופה הזו תתחיל ברגל ימין כשההובלה כבר מאחוריכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה