יום רביעי, 17 בינואר 2018

הדרך לסגירת חוזה להעברת דירה

אחרי שסוף סוף מצאתם את הדירה הבאה שלכם ויש לכם תאריך כניסה בו אתם מקבלים את המפתח הנחשק, הגיע הזמן לדבר עם חברת הובלות בחיפה או בסביבה כדי לעבור בבטחה. יש כמה דברים שכדאי לדעת לגבי ההסכם עם החברה כדי שההובלה תהיה בטוחה לחלוטין.

פני החוזה כפני החברה

חברות הובלות בחיפה, בתל אביב, בירושלים ובכל אזור אחר בארץ היו שמחות להעניק לכם שירות אך עם כל הכבוד לרצונות שלהן, יש להן גם מחויבויות. אי אפשר לקבוע תאריך למעבר דירה בלי חוזה מסודר ולמעשה הישראלים לא אוהבים לקרוא את החוזים אלא לסמוך על המילה של הנציג שהם דיברו איתו. החוזה צריך להיות מנוסח בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים והוא זה שמייצג את מקצועיות ואמינותה חברה בעיניכם. פני החוזה כפני החברה ויש כמה כללים שחשוב לזכור.

הדרך לסגירת חוזה להעברת דירה

·         החוזה להעברת דירה חייב לכלול אחריות על המוצרים ובגובה שמתאים לכם. אנשים רבים מפספסים את הסעיף הזה וחשובים שיהיה בסדר, קלישאה ישראלית עתיקת יומין. יכול להיות שיהיה בסדר ויכול להיות שלא ולכן חברת הובלות בחיפה חייבת לספק לכם ביטוח על תכולת הדירה בלי יוצא מן הכלל.



·         בדקו מה גובה האחריות שהיא מעניקה לכם. יש חברות שמעניקות עד מאה אלף שקלים ויש כאלו שפחות, ולא תמיד זה יהיה דבר שמכסה את הנזק. כמו כן בדקו מתי החברה לוקחת אחריות, האם זה בתאונת דרכים, האם זה בעת עיכוב של ההובלה או דחייה שלה ליום אחר, שבר של פריט, הרס חלקי וכולה.
·         שימו לב שאתם מקבלים עותק של החוזה אליכם. אל תסכימו לראות את החוזה ולחתום אלא קבלו את העותק שעליו חתמתם.

תשוו את מה שנאמר לכם לחוזה

כשאתם מבצעים סקר שוק בחיפוש אחר חברת הובלות בחיפה יש סיכוי טוב שאחרי שכבר תסגרו את כל הפרטים תגלו מהר מאוד שהחוזה לא דומה למה שהבטיחו לכם או שאין חוזה בכלל. תציבו את החוזה המסודר כתנאי לעסקה ועדיף גם לשאול את החברה מראש כדי לחסוך בזמן יקר בו תדברו עם כל חברה וחברה. תרשמו את כל מה שאומרים לכם ומומלץ גם להקליט את השיחה ולאחר מכן עברו על החוזה לפחות כמה דקות ארוכות כדי לוודא שכל מה שהובטח לכם מעוגן בו.

from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה