יום שני, 26 במרץ 2018

טיפים להובלה קטנה בחיפה

הובלה קטנה נתפשת בעיני אנשים כמשהו שולי שבטוח יעבור בשלום, הרי יש רק מספר רהיטים מצומצם שחברת ההובלות תצטרך לדאוג לו מה גם שבדרך כלל זו ספה או כיסא ולא ויטרינה או פסנתר. זה לא משנה איזה פריט זה וזה לא משנה מיפה מעבירים ולאן, יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת.

ההובלה הקטנה עם ההקלה הגדולה

הובלות קטנות בחיפה מספקות הקלה גדולה מאוד לאותם אנשים שנעזרים בה, הרי זה השירות הכי טוב שיכול להיות עבור אלו שלא יכולים להעביר פריטים בודדים ומאוד לא מעוניינים לשלם מחיר גבוה בתעריף לא הגיוני להזמנת משאית. הובלות קטנות עוזרות בעיקר לאוכלוסיות שאין להם ממון רב כמו למשל זוגות צעירים או סטודנטים, ובדרך כלל מדובר על פריט אחד או שניים. יש כמה דברים שאם תדעו אותם לגבי הובלה קטנה תהיו הרבה יותר ערוכים למשא והמתן עם חברת ההובלות ותדעו להתכונן בהתאם.



טיפים להובלה קטנה בחיפה

·         שלא תחשבו שהובלות קטנות בחיפה הן הובלות פחות חשובות, למעשה כולם יתייחסו אליהן ממש כמו כל הובלה רגילה וזה כולל את כל השירותים שמגיעים לכם. סבלים צריכים להגיע אל ביתכם ולקחת את הרהיט עד לטנדר או למשאית ומשם יובילו אותו עד למקום שתגידו להם. כמובן שעל הכול תצטרכו לשאת ולתת עם חברת ההובלות אך חשוב לדון בפרטים האלו גם כן.
·         כמו שתדונו על עניין הסבלות חשוב לדון על שאר השירותים כמו פירוק הרכבה של רהיטים גדולים, כמו למשל במקרה ותרצו להוביל ארון, וכמובן שירותי אריזה שחיוניים מאוד ולא משנה במה מדובר.
·         חשוב לוודא שיש אחריות על ההובלה הקטנה בלי קשר למה שמובילים. זה חייב להיות כלול במחיר ואל תסכימו בשום פנים ואופן לכל טיעון נגד מצד חברת ההובלות לגבי האחריות. אם אין אחריות, אתם לא מעבירים שום דבר וחברה אחרת בוודאי תשמח לעזור לכם.

איך ההובלה מתבצעת?

חשוב מאוד לדון עם חברת ההובלות על עוד שני נושאים שצריכים לעניין אתכם. הובלות קטנות בחיפה יכולות להיות הרבה יותר מסובכות אם כלי הרכב שהחברה מספקת לא מתאים. בררו אם מדובר בכלי רכב סגור א ופתוח והאם מדובר בטנדר קטן יחסית או במשאית. שנית, בדקו אם הפריט שלכם מובל עם עוד פריטים או שהוא מובל לבד.

from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה