יום שלישי, 26 ביוני 2018

עשה ואל תעשה באריזת תכולת דירה

אריזת תכולת דירה היא לא עניין פשוט, היא דורשת ידע ומיומנות שאין לכל אחד. כדאי מאוד להיעזר בחברת הובלות בחיפה ובקריות, בחיפה או בכל מקום אחר שאליו אתם עוברים, לא רק להובלה עצמה אלא גם לאריזה. בין אם בחרתם שירותי אריזה ובין אם בחרתם לארוז עצמאית, יש כמה דברים שחשוב שתדעו. הנה מצוות עשה ואל תעשה באריזת תכולת דירה שאתם חייבים להכיר.



מה כדאי לעשות?

·         צריך לארוז עם חומרי אריזה איכותיים ומתאימים. אם אתם אורזים עם חברת הובלות בקריות כדאי שתוודאו שהמחיר שאתם משלמים על שירותי האריזה כוללים גם את חומרי האריזה השונים וביניהם קרטונים, בדים לפריטים שבירים וכולה. תשאלו, זה לא עולה כסף ואין לכם מה להפסיד. אם אתם אורזים לבד, תרכשו מספיק חומרי אריזה כי תמיד עדיף שיהיה עודף מאשר שייחסר. אם ייחסר, אתם תנסו לאלתר וזה יהיה מתכון לאסון.
·         תיפטרו מהפריטים שאתם לא צריכים. אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לאגור דברים זה בטח יהיה צעד קשה, אך הוא יהיה הכרחי. תיפטרו מפריטים קטנים וגדולים שאין לכם צורך בהם כי תקופת מעבר דירה היא התקופה הכי מתאימה לחיסול מלאי מיותר.
·         תתאימו את ארגזי הקרטון לסוג הפריטים שלכם. מוצרים קלים אפשר לארוז בקרטון פריך ששוקל פחות והוא גמיש יותר. ארגזי קרטון גדולים צריכים להכיל פריטים גדולים, וארגזי קרטון קטנים צריכים להכיל פריטים קטנים.

מה אסור לעשות?

·         אל תשמרו את האריזה לסוף. תתחילו לארוז את הציוד שלכם כבר שבוע ואפילו שבועיים לפני תאריך המעבר כיוון שזה יקל עליכם מאוד בהמשך ויכניס אתכם כבר לאווירה של המעבר, מה שיכול להיות הרבה יותר קשה מבחינה פסיכולוגית ממה שנדמה לכם. תתחילו לארוז את המלתחה שלא שייכת לעונה הנוכחית ואת כל הציוד שאתם כבר לא צריכים עד למעבר עצמו, וכך תקלו על האריזה מאוד בהמשך.
·         אסור לארוז בלחץ של זמן או בחוסר סבלנות. מדובר על הפריטים שעיצבו וימשיכו לעצב את כל חייכם ולכן תתייחסו אליהם בהתאם. אל תזרקו אותם לארגז אחד גדול ותקוו שיהיה בסדר, תעשו שיהיה בסדר. תארזו אותם בצורה נאותה וכך לא רק שהם יחזיקו מעמד גם הובלה קשה ומלאת חבלות וטלטלות, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לפרוק אותם כשתגיעו ליעד.
·         אל תארזו בלי קשר הגיוני בין הפריטים. פריטים ממקום מסוים בבית צריכים להיארז ביחד, כי אז יהיה לכם קל יותר לפרוק אותם. תארזו את כל המוצרים בסלון או בשידה מסוימת באותו ארגז, וכדאי גם לסמן על הארגזים מה יש בתוכם לפחות לפי קטגוריות.

אריזה מקצועית בדרך אליכם!

אנו בג'וניור הובלות בע"מ מציעים לכם ליהנות מהובלות בקריות, בחיפה ובכל אזור הצפון במקצועיות הגבוהה ביותר שיש! הובלה בטוחה שמתאימה לכל דירה, יחד עם כל השירותים החשובים וביניהן כמובן שירותי אריזה מקצועיים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!
from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה