יום שלישי, 9 במאי 2017

איך מבצעים מעבר דירה בקלות?

מעבר דירה לא חייב להיות תהליך ארוך שכרוך בעגמת נפש והוצאות גבוהות. אפשר לבצע מעבר דירה גם בקלות במידה ולוקחים בחשבון את הטיפים הבאים:

א. בחירה נכונה של חברת הובלות – הצלחת המעבר מושפעת בראש ובראשונה מרמת המקצועיות של חברת הובלות. אם תבחרו חברת הובלות בצורה נכונה תוכלו לחסוך לכם לפחות 50% מהמאמץ של מעבר הדירה. בשביל להגיע לבחירה כזו תצטרכו לקבל המלצות על חברה מקומית, לבצע השוואת מחירים
ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. תנו עדיפות לחברת הובלות בקריות אם אתם גרים באזור הצפון וחסכו זמן מיותר.
ב. חופש מהעבודה והלימודים – בשביל לבצע מעבר דירה בקלות תהיו חייבים להקצות לכך זמן ואנרגיות. הטעות הנפוצה היא לנסות לשלב את המעבר יחד עם השגרה, בעוד בפועל מדובר על אירוע שמשתלט בצורה טוטאלית על חיי היום יום. הפתרון הוא לקחת מראש חופש מהעבודה והלימודים ולדאוג לעדכן את כל הנוגעים בדבר.
ג. עזרה מחברים ובני משפחה – כמה שעות של עזרה מחברים או בני משפחה יעשו פלאים להצלחת מעבר הדירה שלכם. גייסו את העזרה בעיקר לפני אריזה של הציוד, השתמשו בניסיון של אנשים אחרים לגבי בחירת חברת הובלות קטנות בחיפה בקריות או בכל מקום אחר בארץ ואל תתביישו להעביר הלאה תחומי אחריות מסוימים.

כמה עולים שירותי הובלות בקריות?

השיקול הכלכלי הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך המורכב של מעבר דירה. בשביל לדעת כמה עולים שירותי הובלות בקריות למשל תצטרכו להביא בחשבון את כמות הארגזים והקרטונים, את המרחק בין הדירות ואת התקופה בשנה שבה הזמנתם את החברה. מעבר דירה בקיץ יהיה יקר יותר מאשר מעבר דירה בחורף, אך סביר להניח שבחורף תצטרכו להיערך גם לתנאי מזג אוויר לא ממש נוחים.

בנוסף, מעבר דירה דורש מכם להכין רשימה מסודרת של מטלות. נסו להכין את הרשימה כאשר אתם רגועים והתחילו אותה לפחות כמה שבועות לפני המעבר. כך תוכלו להוסיף משימות חדשות לרשימה ולהגיע לרגע האמת כאשר אתם מוכנים. התאזרו בסבלנות וזכרו שבסופו של דבר גם זה נגמר מהר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה