יום שני, 14 במאי 2018

עשה ואל תעשה בתחום ההובלות

ענף ההובלות הוא אחד המתפתחים ביותר שיש, כיוון שיותר ויותר ישראלים מבינים שאת הדירה שלהם יש צורך להוביל בצורה מקצועית כדי שתגיע בשלמותה. זה נכון לגבי פריטים בודדים וגם לגבי דירות ענקיות, אך עדיין יש כמה כללים שחשוב להבין. מה צריך לעשות וממה להימנע? הנה הסברים מלאים על מה שכדאי ומה שאסור.

עשה: אחריות על ההובלה

אי אפשר להוביל דירה בלי אחריות. אי אפשר, ולא משנה איך תהפכו את זה ותמרחו את זה. יכול להיות שיש חברת הובלות בחיפה ובקריות שתציע לכם אחריות אך עדיין זה לא אומר שאתם צריכים להאמין, כי אתם צריכים התחייבות הכתב. התחייבות בכתב עם חתימה של שני הצדדים והכול במסגרת חוזה מסודר. כמו כן, חשוב לבדוק את אמינות החברה כיוון שבסופו של דבר יכול להיות שהיא תתנער מהאחריות ואולי אף תיסגר, ואתם תיתקעו עם הפסד כספי שלא יפוצה בשום צורה. בחרו חברה רצינית, מנוסה, שפועלת בשוק זמן רב, ומציגה חוזה אחריות ברור עם גובה כיסוי מקסימלי הולם.

אל תעשה: הובלה עצמאית

הובלה עצמאית תהיה טעות בכל מקרה. אם מדובר במוצר יחסית קטן שלא יכול לספוג חבטות קשות ולהישבר סבירות הגיונית, אולי תוכלו לנסות לעטוף אותו ולהוביל אותו ברכב מותאם. ברוב המוחלט של המקרים, אתם תסתבכו בהובלה שלו בכל השלבים: הפירוק, האריזה, ההעמסה, הפריקה, והסבלות עד לדירה החדשה שלא לדבר על ההרכבה שלעתים מסובכת בלי כוח אדם מתאים. לפני שאתם שוקלים הובלה עצמאית ברצינות, תבינו כמה עולה הובלה מקצועית כי המחיר שתשלמו יהיה שווה את השקט הנפשי והחסך במאמץ הפיזי.

עשה: שירותי מנוף

אל תתפשרו על שירותי מנוף ותחפשו חברה שמציעה שירותים מקצועיים ואמינים. חברת הובלות בקריות חייבת להציע שירותי מנוף ללקוחות שלה כיוון שהבניה הרוויה הופכת כל הובלה אחרת לבעייתית. ההובלה לא רק תהיה ארוכה יותר בלי המנוף, היא תהיה מסוכנת מאוד. שירותי המנוף יהיו חשובים במיוחד בדירות גבוהות אך הן יהיו הכרחיות גם למבנים שנמצאים בסמטאות שקשה להגיע אל מפתן הבית, דירות שהדרך אליהן עוברת במדרגות רבות וכולה.

from juniormoving.tumblr Feed


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה