יום ראשון, 22 ביולי 2018

הובלות זולות בקריות והסביבה

הובלות בקריות יכולות להישמע לכם מעט יקרות, מה שאולי יניע אתכם לא לבחור בהובלה מקצועית אלא דווקא להוביל את הציוד שלכם באופן עצמאי. זו יכולה להיות טעות ואם העניין הכספי מפריע לכם מאוד יש כמה דרכים להשיג הובלות זולות. הנה כמה מהן ועוד כמה פרטים שחשוב שתכירו .

לא להתפשר על הובלות מקצועיות

אין ספק שהובלות יכולות לעתים להיות יקרות מאוד ולהגיע עד למחיר של 3000 שקלים ואף יותר. הובלה של דירות גדולות יכולה להגיע למחירים הללו אך דירה ממוצעת בת 3 חדרים עד 4 חדרים לרוב תעלה בין 1000 ועד 2000 שקלים, וגם אם המחיר הזה נשמע לכם גבוה חשוב שתפנימו שההובלה הזו תהיה הרבה יותר טובה ובטוחה מכל הובלה עצמאית אחרת שתחשבו לבצע. חשוב זלכור שמספיק שרהיט אחד יישבר או פריט אחד יינזק במהלך ההובלה העצמאית שלכם והנזק יכול להיות הרבה יותר גדול מאשר המחיר של ההובלה המקצועית כולה. לכן חשוב לבצע בחירה נכונה.



לבצע סקר שוק מעמיק בין החברות

אם אתם מחפשים חברת הובלות בקריות חשוב שתחפשו כמה חברות ואל תתמקדו רק באחת כי זו האפשרות הראשונה שמצאתם. אפילו אם אתם מקבלים המלצות על חברה באופן אישי חשוב שלכל הפחות תעניינו בעוד כמה שירותים מעוד כמה חברות כי יכול להיות שתקבלו הצעה משתלמת יותר, או שתתרשמו מחברה אחת בצורה טובה יותר. חשוב לבצע סקר בעיקר כדי לקבל מושג טוב יותר על השוק עצמו, בעיקר אם מעולם לא עברתם דירה או נזקקתם להובלה וזו הפעם הראשונה שלכם, וכך תוכלו גם להבין על מה החברות מתקדמות יותר, מי מהן מקצועית, מה ההשלכות של הניסיון וכולה.

האם אפשר להתמקח להוזלת המחיר?

ישראלים כמו ישראלים תמיד ישמחו להוריד את המחיר ואפילו יתמקחו למען הגשמת המטרה, אך חשוב לזכור שלא תמיד יש מקום למיקוח. אם מדובר בהובלה קטנה אז סביר להניח שהמחיר שהציעו לכם יהיה המחיר הסופי וממנו אי אפשר לרדת מה גם שהובלות קטנות בכל מקרה מצעות תעריפים נמוכים ומשתלמים. אם יש לכם רהיטים רבים וציוד רב אולי תוכלו להוריד את המחיר בכמה אחוזים בודדים, וכדאי לכם להתמקח עליו. תוכלו לספר על הצעה אחרת שקיבלתם ואולי תצליחו במשימה, אם חברה אחת נראית לכם טובה יותר אך היא יקרה יותר מאחרת.

האם כדאי לוותר על שירותים להוזלה במחיר?

יש טריק אחד שאולי יכול להישמע לכם מוצלח אך מיד נספר לכם שהוא דווקא עלול להיות מסוכן ולהפוך את ההובלה שלכם להרבה פחות בטוחה. אחרי שתבצעו סקר שוק בין כמה חברות הובלות בקריות תבינו שיש חברות שמציעות לכם לוותר על שירותי האריזה או שירותי פירוק והרכבה, וכך תחסכו במחיר. כאשר אתם מבצעים סקר שוק חשוב שתבדקו האם השירותים האלו נכללים כדי שתוכלו להשוות בצורה נכונה. למה לא כדאי לוותר על השירותים הללו? כי ללא השירותים הללו תעבדו הרבה יותר קשה, תארזו בצורה לא בטוחה, תפגעו ברהיטים וגם לא תהיה אחריות כלל.

להשכיר משאית ולהוביל לבד

אם בכל זאת אתם מעוניינים לחסוך בעלויות של שירותים אלו, כי יש לכם כוח אדם מספק ויש לכם חומרי אריזה משלכם, תוכלו להשכיר שמאית ולעבור את ההובלה לבד. כך לא תצטרכו לבקש ג'סטה מחבר עם משאית ולא תצטרכו לעשות אינספור נגלות עם הרכב הפרטי, נהג משאית יגיע אל ביתכם ואתם אלו שתצטרכו להשיג קרטונים, לארוז את הציוד ולהוביל אותם אל המשאית תוך קיבוע בטוח שלהם.

from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה