יום רביעי, 12 בספטמבר 2018

אחסון תכולת דירה בחיפה

הצרות של מעבר דירה

מעבר דירה הוא מעבר ארוך מאוד שיכול להימשך עם כל ההכנות שלו למעלה מכמה חודשים. אמנם אנחנו מעבירים את הדירה ביום אחד שנמשך כמה שעות במקרה הכי גרוע אך לאחר מכן אנחנו צריכים לדאוג לכל כך הרבה סידורים למשל פריקת הציוד מהארגזים או הרכה של הרהיטים מחדש. גם העיצוב מחדש וההתרגלות לבית חדש לא תורמים לאווירה ואם יש משהו אחד שיכול לבאס אותנו הרבה יותר הוא שמועד הכניסה לדירה בכלל לא תואם למועד בו אנחנו צריכים לפנות את הדירה הישנה. מצבים כאלו יכולים להותיר אותנו בבלגן אחד גדול וחברת הובלות שמכבדת את עצמה תציע לכם אחסון תכולת דירה בצורה שתהיה לכם הכי נוחה ויעילה.



אחסון תכולת דירה: מה זה כולל ולמה צריך את זה?

·         פעמים רבות קורה שקבלנים שבונים דירות חדשות מבטיחים לנו להיכנס במועד מסוים ואנחנו מארגנים את כל הסידורים שלנו כולל ההובלה של הדירה הישנה אל החדשה לפי המועד הזה ובסופו של דבר המועד נדחה. מצב כזה יכול להתקבל על הדעת בצורה פשוטה יותר אם לא מכרנו את הדירה הישנה שלנו והבטחנו לפנות אותה במועד הנקוב אך רוב המשפחות מוכרים את הדירה הישנה שלהם ומבטיחים להתפנות בתאריך שהם מתכננים לעבור לדירה החדשה. במצבים כאלו יש צורך באחסון תכולת דירה שלמה כדי שהיא באמת תוכל להתפנות פי החוזה שנחתם ולפחות עסקת המכירה שלנו לא תתבטל.
·         לא רק מקרים של מעבר דירה שנדחה יכול לגרום לנו לצורך באחסון תכולת דירה שלמה אלא מצב בו אנחנו מתכננים למכור את הפריטים שלנו. פעמים רבות משפחות עוברות לדירה חדשה לחלוטין כאשר כל הרהיטים כבר נמצאים או שהם רוצים לשנות את העיצוב מהדירה הישנה ולכן אחסון הרהיטים הישנים עד למכירה שלהם הוא דבר הכרחי.

אחסון בטוח עם גישה מלאה

אחסון תכולת דירה צריך להיות בטוח ומוגן. ישנם נזקי מזג אוויר רבים שכולים לפגוע בציוד, בעיקר רהיטים מעץ איכותי או ספות מעור. חשוב מאוד שהמכולות או המחסנים שמאכסנים את הציוד שלנו יהיו תמיד נגישים מתי שאנחנו צריכים בשעות נוחות וכמובן שתהיה להם אבטחה ראויה פני גניבות.

from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה