יום חמישי, 6 באפריל 2017

5 דברים שאתם צריכים לדעת לקראת מעבר דירה

מעבר הדירה שלכם מתקרב? סביר להניח שאתם מתמודדים עם שורה ארוכה של קשיים ואתגרים לא צפויים. עם זאת, ניתן להיערך בקלות רבה יותר למעבר כל עוד לוקחים בחשבון את הנקודות הבאות:

1. חברת הובלות מציעה שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים
אתם לא חייבים לעשות את הכל בעצמכם וגם במעבר דירה עם משפחה תוכלו לחסוך חלק מהמאמץ באמצעות שירותי חברת הובלות. מלבד ההובלה עצמה, חברה מקצועית תציע לכם שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים. זה שירות מעולה עבור מי שרוצה להעביר את התכולה במהירות ונמאס לו לשבור את הגב עם הקרטונים.


2. מותר להתמקח על המחיר
אל תחשבו שהמחיר שקיבלתם מחברת הובלות הוא גם המחיר הסופי. אתם צריכים לדעת שמותר ואף רצוי להתמקח, בעיקר כאשר יש נתונים שיכולים לעבוד לטובתכם. נצלו למשל הובלה מדירה שנמצאת בבניין עם מעלית, מעבר דירה בין בתים צמודי קרקע ומעבר שלא דורש היערכות מיוחדת. כל אחד מהפרטים האלה משפיע ישירות על מחיר המעבר ותקציב ההובלה.
3. כדאי להעדיף חברת הובלות מקומית
נכון שרוב חברות ההובלות מציעות שירות דומה, אבל תמיד כדאי לתת עדיפות לחברת הובלות מקומית. מי שגר בצפון למשל צריך להזמין חברת הובלות בקריות, בעוד מי שגר בתל אביב יעדיף חברת הובלות מגוש דן. הסיבה לכך היא שרק חברת הובלות בקריות לצורך העניין תכיר גם את הכתובות וגם את הכבישים, הרחובות, המושבים והשכונות. החברה המקומית תחסוך לכם הרבה זמן ותעזור לכם להשיג המלצות אובייקטיביות.
4. אין תחליף להמלצות
נסו לאסוף כמה שיותר המלצות לפני שאתם מחליטים באיזה שירות הובלות להשתמש. המלצה אובייקטיבית היא דרך מצוינת לסנן בין שירותי הובלות ולמנוע הרבה עוגמת נפש. אין תחליף להמלצה של חברים, קרובים ובני משפחה וגם לא עולה לכם כסף לקבל אותה.
5. שמרו על אנרגיות חיוביות

גם המעבר דירה שלכם יסתיים בסוף ובאמצעות בחירה בחברה מקצועית תוכלו לחזור לשגרה במהירות. הכי חשוב לשמור על אנרגיות חיוביות וליהנות מהתהליך ולא רק מהתוצאה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה