יום חמישי, 20 באפריל 2017

איך הכי מומלץ לארוז דירה?

מעבר דירה הוא אירוע המצריך היערכות רבה


אם אתם לפני מעבר דירה אתם בוודאי כבר מתחילים להבין את ההיערכות הלוגיסטית הרבה שכרוכה במעבר דירה. אחד השלבים המורכבים במעבר דירה הוא אריזת הרהיטים והחפצים בבית, זה הוא שלב שלוקח מספר ימים ודורש עבודה רבה. על מנת לעשות את העבודה הזאת על הצד הטוב ביותר וכך להקל משמעותית על תהליך הפריקה של החפצים, הנה מספר טיפים.



אז איך הכי מומלץ לארוז דירה

·         היעזרו בחברת הובלות – אם אתם מחפשים דרך בטוחה להעביר את הרכוש שלכם בין הבית הישן לחדש, כדאי לכם לבחור בחברת הובלות. קיימות חברות הובלות רבות בארץ, למשל אם אתם גרים באיזור חיפה ישנם חברות הובלות בחיפה והקריות שמכירות את הבתים, הכבישים והדרכים הבטוחות ביותר לביצוע המשימה. חברה הובלות יכולה גם לסייע לכם באריזת הבית.
·         רשמו כל מה שאתם אורזים – אם בחרתם לארוז בעצמכם זה הזמן לפנות כמה ימים ולהתחיל בעבודה. על מנת לארוז בצורה היעילה ביותר מומלץ למספר את הארגזים ועל דף לרשום את מספר הארגז ומה הוא מכיל. דבר אשר יכול להקל משמעותית בשלב הפריקה שכן תדעו ישר היכן להניח כל ארגז בבית החדש.
·         היעזרו בניילון תעשייתי נצמד – על מנת לשמור על הרהיטים שלכם שלמים במהלך ההובלה, ללא חשש שיקבלו שריטות או חבלות. הדרך הבטוחה ביותר היא לעטוף את הרהיטים בניילון נצמד תעשייתי שיבטיח את בטיחותם בדרך לבית החדש. כך גם בעת ההעמסה אין חשש לנזק לרהיטים אלו, רהיטים שמומלץ לעטוף הינם ספות, מראות, שולחנות, כורסאות וכל מה שאתם רוצים שישמר במהלך הנסיעה.

תושבי הצפון ועוברים דירה? זה בשבילכם


אם אתם תושבי חיפה והקריות ועוברים דירה בקרוב, זה הזמן להתקשר לג'וניור הובלות בע"מ. חברת הובלות בחיפה ובקריות אשר מצטיינת בעבודה זו, ג'וניור הובלות מציעה גם שירותי אריזה של החפצים שלכם, שירותי העמסה ופריקה. אם אתם רוצים לעבור דירה בדרך הבטוחה ביותר ולהבטיח שכל החפצים שלכם יגיעו ללא נזק חברת הובלות בחיפה בקריות ג'וניור מתחייבת לעמוד במשימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה