יום שלישי, 1 במאי 2018

אריזה, פריקה והובלה - כך יראה מעבר הדירה שלכם

מי שעובר דירה בפעם הראשונה בחייו, בוודאי יהיה מאוד לחוץ לקראת המועד. זה טבעי לחלוטין ואין לכם מה לדאוג, אך אם אתם רוצים להסיר עוד יותר את הדאגות כדאי מאוד שתבינו מה שלבי ההובלה. הובלות בחיפה ובקריות כמו בכל אזור הארץ לא ייראו לכם מלחיצות כל כך אחרי שתקראו את המאמר הזה.

אריזת הציוד בבית הישן

יש לא מעט שלבים להובלת דירה כאשר השלב הראשון הוא אריזת כל הציוד. חברת הובלות בחיפה תציע לכם ככל הנראה שירות אריזה וכדאי להשתמש בו. השירות הזה אולי יעלה יותר אך הוא יקל עליכם מאוד. שירות זה יביא אל ביתכם את כל חומרי האריזה המתאימים, מארזי קרטון שונים ועד חומרים כמו קלקל או ניילון פצפצים למניעת שבירת פריטים שבירים. בשלב זה גם יפורקו כל הרהיטים וכדאי מאוד להיפטר מפריטים שאתם לא צריכים.

העמסת הציוד לכלי ההובלה

השלב הבא יהיה הורדת הפריטים לכלי ההובלה והעמסה. כלי ההובלה לרוב יהיה משאית אך בהובלות קטנות יותר ייתכן שיהיה ואן. העמסת הציוד היא שלב חשוב כאשר יש לקבע את כל הציוד ברצועות כדי שבבלימות או תאוצות של הרכב, הוא לא יינזק.

הובלת הציוד לדירה החדשה

שלב ההובלה הוא אולי הפשוט ביותר כי בסך הכול צריך לנסוע לדירה. בשלב זה לרוב תיסעו אחרי רכב ההובלה כאשר תרצו לדעת איך הנהג נוהג ומה קורה לציוד בעת ההובלה, שחלילה לא ייפול משהו מאחוריו או שלא תהיה בעיה כלשהי כמו תאונה, פנצ'ר וכולה.

פריקת הציוד וסבלות לדירה

כשהמשאית תגיע ליעד, יתחיל שלב הפריקה. המשאית תחנה במקום בטוח והסבלות תתחיל. יכול להיות שבשלב זה תיעזרו בהובלות מנוף, בעיקר כאשר מדובר בקומה גבוהה שאינה קרקע, אם כי יש מצבים אחרים בהם כדאי להשתמש במנוף אפילו כשמדובר בקומה הראשונה או השנייה.

הרכבת הרהיטים ופריקת הארגזים

כאשר הסבלות תסתיים ותכול תהדירה תהיה בבית החדש, תצטרכו להתחיל לפרוק את הארגזים. את המשימה הזו תעשו ברובה לבדכם כאשר זה כבר תלוי בעסקה שלכם עם חברת ההובלות וההעדפה שלכם. בשלב זה גם יורכבו כל הרהיטים מחדש ויוצבו במקומם החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה