יום שלישי, 22 במאי 2018

טיפים לאריזת כלים שבירים

חברת הובלות בחיפה יכולה להבטיח לכם לא מעט הבטחות שיתנו לכם רוגע נפשי לקראת המעבר שקרב ובא. החששות הגדולים ביותר שלכם יהיו לגבי הפריטים השבירים שלכם שיכולים להתנפץ בדרך מכל פגיעה אפשרית. כיצד חברתה הובלות תשמור על הפריטים הללו ומה אתם יכולים לעשות בנידון? הנה כמה טיפים חשובים לאריזת כלים שבירים שחשוב ליישם.

תנו למקצוענים לארוז את החפצים

יש שני סוגי אנשים: יש את אלו שחושבים שהם יכולים לעשות הכול לבד ולא סומכים על אנשים אחרים, ויש כאלו שבדיוק להיפך, יעדיפו לא לקחת את האחריות על עצמם. כשמדובר על אריזת חפצים שבירים כדאי לאפשר את ביצוע המשימה לצוות האריזה המקצועי של חברת ההובלות. צוות האריזה יודע לבצע את העבודה טוב יותר מכולם כי הוא ביצע זאת כבר שנים רבות ועוד ימשיך לבצע זאת אחריכם. הניסיון עושה את שלו וכך גם ההיכרות עם חומרי האריזה וסוגי המוצרים, לפי גודל וסוג.



לארוז בארגזים מתאימים

יש מוצרי חרסינה, מוצרי זכוכית ואפילו מוצרי עץ רגישים, שיכולים להיעטף בצורה מרשימה ביותר עם כמה שכבות של ניילון בועות אוויר או ספוגים שונים, אך זה לא אומר שהם לא ייהרסו. כדי להשלים את האריזה המושלמת לקראת הובלות בחיפה, חשוב מאוד לארוז אותם בארגזי קרטון מתאימים. ראשית, ארגזי הקרטון חייבים להיות קשיחים כדי לספוג את החבטה ולא להעביר את האנרגיה לכלים שנמצאים בפנים. שנית, הקרטון חייב להיות בגודל המתאים: פריט קטן בארגז קטן, פריט גדול בארגז גדול.

תשתמשו בחומרי אריזה מתאימים

יש מגוון רחב של חומרי אריזה שונים ואתם מכירים בוודאי רק חלק מהם. את הקלקר אתם אולי מכירים בצורתו המקורית, כך שהוא מגיע בתור מרובע גדול ואוורירי, אך הוא מתאים בעיקר למוצרים גדולים שחייבים להתאים לו במאה אחוזים. בוטני קלקר לעומת זאת יכולים להתאים לכל מוצר כיוון שהם ממלאים את חלל האוויר בין המוצר לבין אריזת הקרטון. בנוסף, יש את ניילון בועות האוויר שמגיע כמעט בכל משלוח מחו"ל, והוא יהיה מעולה גם לאריזת הפריטים שלכם. עם זאת, צריך לזכור שיש בועות אוויר בגדלים משתנים מה שיכול להיות מועיל לפריטים מסוימים בצורה טובה יותר.

from juniormoving.tumblr Feed



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה