יום שלישי, 11 ביולי 2017

החופש הגדול כבר כאן – זה הזמן לעבור דירה


מעבר דירה – מתי?
מעבר דירה הוא אירוע מרגש לרוב, אשר מסמל התחלה חדשה ושינוי. עם זאת, כמו באירועים מרגשים אחרים, גם מעבר דירה יכול להיות תהליך ארוך, שמושקעים בו זמן, אנרגיה וכסף. על מנת להפוך את ההכנות למעבר, כמו את יום המעבר עצמו, לקלים ונוחים עד כמה שאפשר, חובה לבחור בזמן הנכון והנוח ביותר לעבור. ואין זמן טוב יותר למעבר דירה מאשר החופש הגדול. נכון, זוהי תקופה לא פשוטה להורים ובעלי משפחות, הן מבחינת זמן ולחץ והן מבחינת הוצאות כספיות על קייטנות ובילויים. עם זאת, למעבר דירה בזמן החופש הגדול יתרונות גדולים ומשמעותיים.


למה לעבור דווקא בחופש הגדול?
·         הילדים – נכון, לא פשוט לארוז דירה שלמה כאשר הילדים נמצאים בבית וצריך לדאוג גם להם. עם זאת, במידה ולא מדובר בפעוטות, ניתן דווקא לרתום את הילדים למשימת המעבר ואפילו להפוך אותה לפעילות משפחתית מהנה ומגבשת. תנו לילדים אחריות על מיון החפצים שלהם ועל אריזת חפצים לא שבירים בצורה של משחק, ומצאתם לעצמכם לא רק כוח עזר אלא גם עיסוק שימלא יום או שניים של חופשה בקלות.
·         זמן טוב לשינוי – לעיתים קרובות מעבר דירה כרוך בשינויים, כמו שינוי בתי ספר וכדומה. מעבר בעת החופש הגדול יבטיח כי הילדים יתחילו את שנת הלימודים במסגרת החדשה, וגם יכול להעניק להם זמן להכיר ולהתחבר עם ילדים אחרים בשכונה החדשה.
·         נוחות – בחופש הגדול אתם גם ככה לוקחים מספר ימי חופש מהעבודה, אותם תוכלו לנצל. הפניות הזו תשאיר לכם לא רק זמן לארוז, אלא גם לעשות את הסידורים הנדרשים, לתאם הובלות, להסדיר כבלים ואינטרנט ועוד. עשייה של כל הפעולות הללו בצורה מרוכזת יעילה בהרבה, ותחסוך לכם לא מעט אנרגיה.

מעבר דירה? רק בחופש הגדול!

מעבר דירה הוא אף פעם לא קל, ותמיד מצריך לא מעט עבודה והרבה סבלנות. אבל אם מתכננים אותו נכון ומבצעים אותו בזמן הנכון, הוא הרבה פחות קשה, ובחופש הגדול נוח יותר לעשות את כל הסידורים הנדרשים - החל באריזה, רישום למסגרות והובלות בחיפה, ירושלים או בכל מקום אחר, תמיד עדיף לעבור דירה בחופש הגדול, ולהתחיל את שנת הלימודים החדשה כאשר אתם כבר מסודרים בביתכם החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה