יום שני, 31 ביולי 2017

כך תבחרו את חברת ההובלה שלכם

בחירת חברת הובלות היא ככל הנראה אחת המשימות הקשות ביותר עבורכם לפני מעבר דירה או משרד. החברה אחראית באופן ישיר על הציוד האישי והרכוש, היא תקבע את שביעות הרצון שלכם מהמעבר והיא תשפיע גם על ההוצאות הכספיות. אז איך עושים זאת בצורה נכונה? הנה כמה טיפים חשובים:



א. תנו עדיפות לחברת הובלות מקומית – חברות בתחום ההובלות פועלות בכל רחבי הארץ. מבחינתכם כלקוחות, הנקודה העיקרית היא לתת עדיפות לחברת הובלות מקומית. חברה כזו תכיר את הכתובות, את הרחובות ואת הבתים והיא תדע מה לעשות כדי להתמודד עם תקלות בלתי צפויות. במידה ואתם גרים בצפון תוכלו להזמין חברת הובלות בחיפה, בעוד תושבי תל אביב יעדיפו חברת הובלות מגוש דן ותושבי באר שבע מהדרום.
ב. קבלו המלצות אובייקטיביות – עוברים דירה? זה הזמן לאסוף כמה שיותר המלצות מלקוחות אובייקטיביים. המלצה היא דרך מצוינת לצמצם למינימום את הסיכון. נסו להתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה ואל תתביישו לפרוש בפניהם את הצרכים והדרישות שלכם.
ג. בצעו השוואת מחירים – השוואת מחירים לא מיועדת רק לטובת חיסכון בהוצאות. באמצעות השוואה יעילה תוכלו לדעת מי מהחברות הכי אמינה, באיזה מקום תקבלו שירות טוב ואיזה פיצוי כספי תקבלו במקרה של נזק או אובדן. את השוואת המחירים תוכלו לבצע בקלות באמצעות אתרי האינטרנט שעוסקים בתחום.


למה חשוב לפגוש נציגים של חברת הובלות בחיפה או בכל מקום אחר?

פגישה אישית עם נציגי חברת הובלות היא תנאי לשביעות הרצון שלכם מהשירות. באמצעות הפגישה האישית תוכלו לשמוע על הניסיון של החברה, על פרויקטים קודמים שהיא ביצעה ועל צי המשאיות והציוד שלה. פגישה עם נציגי חברת הובלות בחיפה או בכל מקום אחר בארץ היא חלק בלתי נפרד מרשימת המשימות שלכם לקראת המעבר.
הקפידו לערוך את הפגישה בבית או במשרד שמהם אתם מבצעים את המעבר. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת ולשמוע על דרישות מיוחדות. בנוסף, הפגישה היא הזדמנות להתרשם מנציגי החברה ברמה האישית ולברר לגבי תאריכים פנויים למעבר מסודר.


המאמר המדריך המלא למעבר דירה חלק פורסם לראשונה בבלוג
: from Feed moovingjunior.blogspot
https://juniormoving.tumblr.com/post/163595106913/%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%91%D7%97%D7%A8%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה