יום חמישי, 8 במרץ 2018

טיפים להובלות שיתנו לכם שירות טוב

כל אחד רוצה לבחור בבעל המקצוע הנכון וזה לא משנה במי מדובר, מחשמלאי ועד אינסטלטור, אך כשבוחרים חברת הובלות העניין הופך להיות הרבה יותר רציני. אם תקבלו שירות לא טוב לא רק שהפריטים שלכם יכולים להיות בסכנה ולהישבר, אלא יכול להיות שכל ההתאקלמות וההתחלה שלכם בבית החדש תתחיל ברגל שמאל.

לבצע את הבחירה הנכונה

אם אתם צריכים לבחור חברת הובלות בצפון אתם חייבים לבחור אותה בצורה רגועה ובלי לחץ של זמן. זו הטעות הכי גדולה שלקוח יכול לבצע, לחכות לרגעים האחרונים ולפעול מלחץ. אחרי טלפון אחד או שניים לחברות הובלות שונות יכול להיות שתקבלו כמה תשובות שליליות לגבי זמינותה של החברה ותתחילו להילחץ ולכן לא כדאי לחכות לרגע האחרון. בצעו סקר שוק ובחרו את החברה הכי טובה בהתאם לכמה פרמטרים שאסור לכם בשום פנים ואופן לשכוח.



טיפים להובלות שיתנו לכם שירות טוב

·         כשאתם בוחרים חברת הובלות בצפון אתם חייבים מראש לוודא דבר אחד: האחריות. חברת הובלות שמספקת לכם אחריות היא למעשה חברה אמינה שמוכנה לקחת אחריות על מה שהיא מבצעת, ולמעשה בטוחה במקצועיות שלה עד כדי כך שלא מפריע לה להעניק אחריות מלאה על הכול.
·         חשוב לוודא שיש חוזה מסודר שיכלול בדיוק את מה שקבעתם בטלפון. אי אפשר לדבר בעל פה ולחלק הבטחות לגבי ציוד ששווה עשרות אלפי שקלים בלי חוזה מסודר, ולפני שאתם חותמים על ההסכם תוודאו שאין שום אותיות קטנות ותעברו עליו כמה פעמים.
·         תמיד חשוב לבחור בחרה שיש עליה המלצות. חברה שחושפת את ההמלצות עליה תהיה חברה הרבה יותר אמינה מאשר חברה שלא מופיעות עליה שום חוות דעת. אם החברה קיימת זמן רב בשוק, כנראה שחשוב לב להמשיך להיות בו והיא תמשיך לשמור על כל לקוח שיגיע אליה.

תבואו מוכנים לשיחה עם החברה

כשתתקשרו לחברת ההובלות בצפון יענה לכם נציג, ויכול להיות שזה יהיה אפילו הבעלים של החברה אם מדובר על חברה קטנה. חשוב להגיע מוכנים לשיחה הזו ולשאול את כל השאלות שיש לכם בלי בושה, לא רק לגבי אחריות אלא גם לגבי החברה עצמה, הניסיון שלה וכמובן השירותים שהיא מציעה לכם.
from juniormoving.tumblr Feed



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה