יום חמישי, 15 במרץ 2018

בואו ללמוד על הובלת דירה חכמה

תקופת מעבר דירה היא תקופה מלחיצה מאוד ואפשר להבין מדוע אתם חוששים. גם כשחברת הובלות מקצועית נמצאת בשטח, הובלות בחיפה, בתל אביב, בקריות ובכל מקום אחר יכולות להסתבך ולפגוע בפריט מסוים. הובלת דירה חכמה יכולה לעזור גם לכם לעבור את התקופה בצורה חיובית מההתחלה ועד הסוף, כך שתהיו רגועים לאורך כל הדרך.




במה מתבטאת הובלת דירה חכמה?

הבעיה הכי גדולה של הובלות בחיפה ובכל שאר הארץ הוא הבלגן. אף אחד לא אוהב בלגן, אי הסדר שיהיה לכם בבית הישן, לפני שאתם עוזבים אותו, ובבית החדש כשאתם מגיעים, יכול להיות קטסטרופלי ואתם תילחצו מאוד דבר שיפגע בתפוקת העבודה שלכם בסידור החפצים בין אם באריזה ובהעמסה ובין אם בפריקה ובסידור מחדש. יש כמה טיפים להובלת דירה חכמה שכול מי שעובר דירה צריך להכיר וכך החיים שלו יהיה הרבה יותר פשוטים בתקופה העמוסה הזו.

בואו ללמוד על הובלת דירה חכמה

·         החלק הראשון במעבר דירה חכמה הוא לעשות את הדברים בצורה מסודרת. תיקחו ביומן או לוח שנה, ואפילו דף, העיקר שיהיה מסודר, ותכתבו את כל השלבים עד למעבר דירה לפי תאריכים. תכתבו מתי אתם מקבלים את המפתח ואת התאריך הנוכחי ותתחילו לסדר את כל לוח הזמנים שלכם. אל תשכחו לכתוב פעולות כמו ניקיון הדירה החדשה, שיפוצים או הדברה שלה וכך למעשה הכניסה לדירה החדשה יכול להתארך בשבוע עד שבועיים.
·         חשוב לכתוב גם את כל מה שקשור לחברת ההובלות ולוח הזמנים שקשור אליה כמו למשל מתי היא מגיעה לארוז את הדברים וכולה. אל תשכחו לכתוב גם מתי צריך להתחיל לפרק את הרהיטים ומתי צריך לארוז את החפצים האישיים שלכם.

האריזה החשובה מכול

האריזה היא אולי השלב הכי מבלבל והכי מבולגן וכאן יש לכם הרבה מה לדעת. קודם כל, חשוב לעבור דירה בתאריך הנכון כדי שיהיה לכם נעים יותר לעבור אך גם אם החלטתם לעבור בחורף, אל תשכחו להשאיר לכם בגדים לפחות ליום הראשון כך שיהיו נגישים, וכדאי לסדר אותם בתיק גב קטן יחד עם עוד דברים שתצטרכו. שנית, חשוב לסמן את הארגזים שיהיה לכם נוח, בצבעים לפי קטגוריות או ברשימה שתהיה דבוקה לכל ארגז ותגיד מה יש בו.

from juniormoving.tumblr Feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה